donderdag 6 juni 2013

Hallo,Ik heb enkele jongen van nu 11 weken en 9 weken oud (3 rammen en 2 voedsters) van het ras "blauwoog-pooltje" in de aanbieding.De dieren zijn 100% raszuiver en heel mooi.Pooltjes zijn, samen met de kleurdwergen, het kleinste ras ter wereld en zij zijn volledig wit met blauwe oogjes.Bovendien is dit een konijnenras dat vrij zeldzaam geworden is en dus niet iedereen heeft... je haalt een "uniek" konijntje in huis!Ik woon te Melsele (tussen Antwerpen en Sint-Niklaas) en graag nodig ik jullie uit om eens een kijkje te gaan nemen op mijn website: http://ivanmaes.webklik.nlFOTO1 + 2 = 2 rammen van 11 wekenFOTO3 = ram van 9 wekenFOTO4 + 5 = 2 voedsters van 9 wekenAls er nog vragen zijn... ik beantwoord deze graag!Vriendelijke groeten,Ivan Maes(kleinschalig en diervriendelijk hobbyfokker sinds 2010) Sluiten  Contacteer Ivan Maes Je naam Je e-mail Je reactie Beste Ivan Maes, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Ivan Maes: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 3 zoekertjes van Ivan Maes Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 74486278 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/dieren/knaagdieren_en_konijnen"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '3022', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten