donderdag 30 mei 2013

Hallo Ik heb een konijntje van drie maand oud die ik van iemand had opgevangen nadat ze het nest mocht verlaten. Aangezien ik een hond heb die een nogal groot jachtinstinct heeft, is het onmogelijk om het konijntje te houden. Het is een super lief, tam, braaf konijn. Bij de aankoop van het konijntje zitten een zak hooi, houtvezels en een zak eten bij.. eigenlijk reken ik dus enkel de prijs daarvan aan. Voor het konijntje zelf reken ik niets aan aangezien ik gewoon hoop dat het in een goede thuis terecht komt.Opgelet: dit is geen dwergkonijn Sluiten  Contacteer Nancy B Je naam Je e-mail Je reactie Beste Nancy B, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Nancy B: Verstuur een email 0496-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 74302891 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/dieren/knaagdieren_en_konijnen"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '3022', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten