woensdag 26 december 2012

Ik ben een jonge rammelaar met reeds een verleden. Ik werd in het najaar gedumpt door mijn vorige eigenaars, dit gewoon in de graskant, ik werd ziek, mager en was uitgeput.Mijn huidige verzorgster nam me mee toen ze me zag,ik heb er de nodige zorgen gekregen om te genezen en nu ben ik terug een flinke en gezonde jongeman die klaar is voor een nieuwe thuis. Ik ben zeer lief en houd van streeltjes over mijn kopje. Kan zowel binnen als buiten, zolang een mensenhand me maar van eten en drinken voorziet en natuurlijk ook wat affectie.Wil jij dat ik jou nieuw huisdier wordt? Voor het bedrag van ¤ 5 mag je me komen ophalen. Sluiten  Contacteer Julie Je naam Je e-mail Je reactie Beste Julie, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Julie: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 4 zoekertjes van Julie Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 69887099 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Contacteer de verkoper - Verstuur een email var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_dieren'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/dieren/knaagdieren_en_konijnen"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3022', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten