dinsdag 7 februari 2012

ik moet zo snel mogenlijk van men konijnen af .. ik heb jammer genoeg geen tijd voor men beestjes ze zijn heel lieve beestjes !!! ik heb 1 manneke , en 2 vrouwtjes waarvan 1 nestjemanneke is een dwergkonijn 10 maaand1 vrouwtje is een vlinder zij heeft een nestje 2Jaaren het ander vrouwtje is een hangoor 1 jaar en 5 maand ik verkoop men konijnen voor 10 euro per stuk ! wil je het hele nestje dat is 40 euro of tenzij u zelf nog een redelijke prijs hebtEN HET ZIJN GEEN SLACHTKONIJNEN Foto's van nestje komen nog !! Door probleempjes met de foto's kan ik het hangoor er niet opzetten maar ik zet foto van hangoor waar ze heel goed opp lijk .. zal er nog eens trekken samen met het nestje AUB help me een thuis vinden vooor deze diertjes hangoor is overal middellang behaard Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 3 zoekertjes van Glenn VDB Glenn VDB: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62571680 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Zee Container: 1.250 € Voordrooghooi 7,50 € Stamboek Cremello D-pony Appart mooi sportief gebouwd B... Mooie Kweekkooien 10 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten