woensdag 21 december 2011

27 oktober is mijn dwergkonijn van 3 schatjes bevallen. Vanaf 22/12 mogen ze van mama weg. Ik had tot voor kort voor alle 3 een thuis, maar dat is allemaal last minute veranderd. Vanaf 4 maanden zijn ze geslachtsrijp, dus moeten ze dringend weg! Het geslacht heb ik nog niet kunnen bepalen, is ook heel erg moeilijk. Maar naar mijn ervaring heb ik 2 vrouwtjes en 1 mannetje.De konijntjes hebben tot nu toe altijd buiten gezeten en hebben dus een perfecte winterpels. Je kan ze pakken, zijn tam, nog wel wat bang.Een gouden raad --> zorg dat de konijntjes zeker ook buiten kunnen en wat loop hebben. Je moet zeker goed beveiligen met draad op de grond en bovenop. Ik heb 'kiekendraad' gebruikt en ze kunnen hier altijd buiten, dag en nacht. De eerste foto is toen ze net geboren waren, de 2 de foto is van links naar rechts: het witteke (manneke), een gestreept bruintje (denkelijk meisje) en dan de mama (die kunde niet krijgen :-) ) en de 3de foto is het ander bruintje (ook denkelijk een meisje) Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 2 zoekertjes van Vicky Vicky: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61532504 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Cavia US teddy zeugje + Stambo... 15 € Isabel barmsijzen Parkiet Jendaya 2010 - 2011 + ... Kattenbak 10 € Britse korthaar kiten Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten